marți, 26 iulie 2011

Verighetele :)

Hello again,

Dincolo de toate pregatirile si detaliile care dupa nunta nu mai au importanta, unul dintre obiectele cu care ramai "blocat" este si verigheta. Eu cu Ana ne-am tot uitat si sondat piata ptr. a vedea ce este bun, frumos si ieftin :). Am observat ca desi pleci la "drum" cu o imagine a ceea ce vrei s-ar putea pe parcurs sa iti schimbi parerea. Spre ex. eu am plecat de la ideea unei verighete mai late si de aur alb, eventual cu putin aur galben, insa dupa ce am probat mai multe modele ceea ce mi-a placut a fost o verigheta deloc lata si nu f. groasa care imbina aurul alb cu aurul roz. A contat foarte mult grosimea degetului si nuanta pielii, precum si faptul ca respectivul model se potriveste si Anei.

Nu va urez neaparat sa va cautati curand verighete :) dar ptr. sfaturi putem discuta, eventul dupa cateva beri :)

Update: ptr. clarificari, la cerere, precizez ca aurul roz nu e chiar atat de roz :) asa ca nu e panica!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu